„Kad gerai vaidintum, reikia repetuoti kūrybiškai. <...> Kai kūryba negimsta, vaidyba tampa rutina ir tave kankina šitas pseudobuvimas“, - teigia aktorė Nelė Savičenko.
„Negalvoti apie žiūrovus man atrodo šiek tiek nusikalstama, nes teatras yra socialus menas“, - įsitikinusi Valstybinio Šiaulių dramos teatro meno vadovė, teatrologė Nomeda Šatkauskienė.
Liza Baliasnaja – šokio kūrėja, atlikėja ir dėstytoja, tiesianti savo darbų gijas tarp Belgijos, Lietuvos, o dabar ir Vokietijos. Kaipgi ji viską suspėja?
„Kristof rašo, kad karo metais įvyksta visiškas nužmogėjimas, bet iš tiesų visa tai visada buvo mums už nugaros. Tiesiog išdrįsdavome tą pamiršti“, - teigia režisierius Jokūbas Brazys.
Pokalbis su teatro dailininke Renata Valčik: „Didžiausias komplimentas scenografei ir kostiumų dailininkei, kai aktorius džiaugiasi, kad drabužis jam padeda kurti vaidmenį.“
Pokalbis su choreografu Vyčiu Jankausku apie kūrybos sąmoningumo bei etinių aspektų svarbą rengiantis performatyvaus šokio vyksmo „Dekreacija“ premjerai.
Pokalbis su Mariumi Paplausku: „Net nežinau, ar „Atsinešiau su savimi“ galima vadinti šokio filmu. Jis neatskleidžia šokio, judesio filosofijos. Jis per šokį parodo traumą. Bet ne per traumą šokį.“