Recenzijos
 
Liūdna tiesa apie bėgančiuosius

Darius, 2009-03-27 22:33

Su TEATRO DIENA, MIELIEJI...

Atene, 2009-03-27 01:33

Tebunie sviesa.pasaulyje.ir teatre.su sventemis!

Tomas, 2009-03-27 01:25

Visus su TEATRO DIENA!

elipse, 2009-03-26 21:27

atviraratieciai, myliu Jus. su teatro diena.

elipse, 2009-03-26 21:27

atviraratieciai, myliu Jus. su teatro diena.

grigui, 2009-03-26 15:30

nu ,atleiskit bet seniai taip menufakturoj bebuvo smagu!Aciu jums,nes ir jus prisidejote prie tikrai reto idomumo diskusijos.Bendraukime!Su teatro Diena(is anksto):)

Isitikinimui :))), 2009-03-26 15:12

zinokit, Grigas, Aistis ir Keistuoliai, dar Leninas ir Napoleonas yra vienas ir tas pats asmuo :) su savim diskutuoja, nesamones rasineja, visaip kaip smaginasi, siaubas...

Grigas, 2009-03-26 14:58

Bent jau aš tikrai su niekuo nesusirašinėju, o kad tai buvo labai smagu ir juokinga - visiškai ne. Man tai daugiau priminė dar nespėjusių apsiplunksnuoti teatro vertintojų svaidymąsį banaliomis frazėmis. Viskas gerai:)

Isitikinimui :))), 2009-03-26 14:45

zinokit, Grigas, Aistis ir Keistuoliai, dar Leninas ir Napoleonas yra vienas ir tas pats asmuo :) su savim diskutuoja, nesamones rasineja, visaip kaip smaginasi, siaubas...

chalturscikas :P, 2009-03-26 14:35

Bet kaip smagu buvo...:))))))))))))))))

Grigas, 2009-03-26 10:58

Į ką pavirto "Menų faktūros" komentarų skiltys... Vis ta chaltūra kalta...

recenzija, 2009-03-26 10:51

Bet kokiu atveju Ridas Viskauskas pranoko pats save ir meistriskai sugebejo iziebt aistras.Menufaktura tampa idomesne ir gyvesne.Daugiau straipsniu apie Atvira rata!Ne kiekvienas kurejas sulaukia tiek demesio.O jeigu dar laimes kryziu...Bus smagu cia...po teatro dienos:)

isitikinimas, 2009-03-26 10:33

sventai tikiu, kad nei varniukai, nei atviras ratas...aistis tik kaista...vienas su savimi diskutuoja...

Stebetojas, 2009-03-26 08:53

Tai bent aktyviai varniukai dalyvauja diskusijoje. Kad taip jiems kitur eitusi....

:)))), 2009-03-26 00:57

Sh...

smagu, 2009-03-26 00:55

taip. grizkim. ka manot apie spektakli 'pabegimas i akropoli'

atsibodot, 2009-03-26 00:51

nesveiki jūs, eikit į delfi su tokiais komentarais. va ten tai po kiekvieno straipsnio pilna viskuo nepatenkintų. o tai toks jausmas, kad svarbu pasiginčyt, o dėl ko ne taip ir svarbu. apsiraminkit truputį, neįdomu skaityt net

cholinas, 2009-03-26 00:48

O Teatro Diena arteja:)kaip vieni kitiems iakis pazvelgsit nacionaliniam teatre?Bus zurnalu fotografu,ta proga jau pasisypsokit:)

patinka, 2009-03-26 00:41

man patinka nicko SMAGU isikisimai..turbut raitotes is juoko kaip ir as?

smagu, 2009-03-26 00:35

aisti, nepriimk viso uz gryna piniga, kaip ir chalturos uz mena;]]]

tikrasis Aistis ponui Grigui, 2009-03-26 00:27

Atsikvosekit, ko as galeciau taip jau labai pavydeti "Atviram ratui"? Juk jus manes nepazistat. Ir dar karta pakartosiu del tu jusu primetamu "Chalturu" - pradekit nuo saves ir bent jau turekit savigarbos ir drasos prisistatyti, uzuot nepagristai svaidesis kitu pavardemis...Butu juokinga, jei nebutu graudu...

Grigui, 2009-03-26 00:16

ponas inteligente, Jus zodelyje "giriau" padarete gramatine klaida, nes tokio zodzio lietuviu kalboje nera. Yra zodis "gyriau"...

Grigui, 2009-03-26 00:11

Netaikliai saudot :P

Grigui, 2009-03-26 00:11

Netaikliai saudot :P

Grigui, 2009-03-26 00:10

Netaikliai saudot :P

Grigas, 2009-03-26 00:07

A. Mickevičiaus ir V. Malinausko Co. savo chaltūros nors neskleiskite internete. Jau taip viskas aišku. Pavydas "Atviras ratui" per kraštus liejasi, tik nepasprinkite.

Grigui, 2009-03-26 00:00

O man tas "Atviras ratas" - ubago buiza...

Grigui, 2009-03-25 23:59

O man tas "Atviras ratas" - ubago buiza...

Vel Grigui per nosi, 2009-03-25 23:58

taip, Grigai, nes Jusu senatvinis marazmas ir ju infantilus naivumas - kaip kirvis su kotu:)))

Grigas, 2009-03-25 23:52

Imsiu aš čia jūsų klausyt. Patys pliurzyjate visokias nesąmones, o giriau, giriu ir girsiu "Atvirą ratą". Mano simpatijos jiems.

Ot tau, Grigai, per nosi, 2009-03-25 23:46

Grigas labiau ir smardina :)) viena karta uzciauptas daugiau nebesikisk:))

uztarsiu, 2009-03-25 23:43

vis tik parasyt nera jau taip paprasta.Jeigu pavyko parasyt tokioj jaunystej pjese,ka gi,Duok Dieve,kaip sakoma.gal kiti bandymai bus dar geresni?Juolab,kad niekas beveik dabar neraso pjesiu.SEKMES!

chrustaliovai, dirižablį!, 2009-03-25 23:19

o dramaturgija labai silpna, silpniausia spektaklio grandis, todėl tenka dangstyt nieką etiudinėm ekvilibristikom. aktoriai atidirba, o kur besidėsi, kažką parodyt tai reikia... tai ir rodo išsijuosę ir dainuoja, ir mušas.

Smerdiakovai, mašiną!, 2009-03-25 22:11

Ginkdie nesakau, kad Likimo valsas - puikus serialas, anaiptol; sakau, kad Kaniava - puikus aktorius, o jį atradau per šį serialą, kurį rodydavo iškart po lenkų ,,Klano", tai tuo pačiu prisėdimu užmesdavau akį ir į valsą; Kaniavos iki tol nežinojau, nes pas Keistuolius nevaikščiodavau, kadangi jų teatras įsikūręs pastate, kuriame anksčiau buvo naktinis klubas ,,Nasa", o jame klestėjo narkotikų kultūra, ir aš ten praleidau ne vieną slogų vakarą, ko dabar nesinori prisimint. Būti vaikišku nereiškia būti infantiliu, vaikas yra tikrasis žmogus, apie tai ir Dostojevskis rašė, ir Koršunovas statė, ir netgi Vaitkus. O beje, iš lietuviškų serialų vienintelis tikrai geras buvo ,,Giminės" - jauti, kad žmonės ilgai repetuodavo prieš filmuodami, yra gyvas nervas, laikmečio diagnozė, lietuviška nostalgija, puikūs vaidmenys. O Ryškuvienė - puiki, iki galo neatskleista ir labai talentinga aktorė, kurios duetas ,,Neskubėk gyventi" su A. Gradausku buvo žavus ir mielas; jau nekalbu apie ,, Kolekcionierę" - šis filmas tiesiog sukrečiantis, verkiau. O beje, Justas Tertelis man primena Meškiuką iš OK Oidipo karaliaus; kodėl manot, kad jaunystė negali būti tyra, švari? kad jaunuolis būtinai turi skęsti alkoholyje, kaip aš paauglystėje? gal jei būtų tada buvęs Atviras ratas, gal jis man būtų tapęs ramybės uostu ir užuovėja, alternatyva baltam apsvaigusiam peliukui? Kokie jūs cinikai, jeigu dergiat tokius gražius, šviesius žmones!

Grigas, 2009-03-25 21:52

Kaip matau, dabar pat laikas įsiterpti man... Ale kaip čia prasmirdę nuo jūsų... :)

Grigas, 2009-03-25 21:52

Kaip matau, dabar pat laikas įsiterpti man... Ale kaip čia prasmirdę nuo jūsų... :)

Grigas, 2009-03-25 21:52

Kaip matau, dabar pat laikas įsiterpti man... Ale kaip čia prasmirdę nuo jūsų... :)

Grigas, 2009-03-25 21:49

Kaip matau, dabar pat laikas įsiterpti man... Ale kaip čia prasmirdę nuo jūsų... :)

praeivis, 2009-03-25 21:48

Uzeinu netycia i portala skaitau si straipsni ,komentarus ir dabar verkiu is juoko..Diskusija baigiasi"Likimo valsu":)))

visiskai teisingai cha cha cha, 2009-03-25 21:35

taip taip...o karavanas eina...:)

cha cha cha, 2009-03-25 20:43

Keistuoliai neturi konkurentu...Nes nera kitu tokiu infantiliu...O karavanai eina...Ir ne tik Keistuoliu :))) Kaniava, beje, puikus aktorius. O Ryskuviene su Keistuoliais tikrai nieko bendro neturi.

oooooi, 2009-03-25 20:33

vemalai verziasi is konkurentu puses :)nieko nieko. sunys loja, o karavanas eina :)

likimo valsas, 2009-03-25 20:22

Mano nuomone, prieš aštuonerius metus sukurtame seriale Likimo valsas Andrius Kaniava sukūrė įdomų vaidmenį. Pažiūrėkit, pradeda rodyt nuo kovo 31. Beje, ir Gabija Ryškuvienė ten gerai vaidina. Gal tuo metu dar tokio skubėjimo nebuvo. Aš kaniavą, kaip puikų artistą, atradau būtent per tą filmą.

stranno, 2009-03-25 20:05

Infantilus jus, Keistuoliai...Ir niekaip is tu infantiliu sauskelniu neisaugat...O del Skaisgirio serialu, tai, sakyciau, isdestytas keistuoliskas poziuris, kad ten vaidint neverta del menines vertes nebuvimo kvepia naftalininiais tarybinio teatro laikais, kai visa, kas ne teatras - chaltura...Zinokit, keistuoliai, chaltura tik ten ir tada, kai pats ir chalturini...O Keistuoliu nekviecia, nes jie tik vienam zanre vaidint moka - estradiniame spektaklyje...Apie menines tokiu spektakliu vertes verciau patylesiu...

apolonui, 2009-03-25 16:45

straipsnio pavadinimas atitiko diskusija:)

Apolonas, 2009-03-25 16:40

Kaip visada, diskusija issigimsta...

adolfas, 2009-03-25 13:45

.Prasom ant nacionalinio nevaryti,nes korenka uzpyks ir atsiims dukra ir neduos sutikimo..

to "kavania", 2009-03-25 13:16

Norėčiau paklausti, ką reiškia, Jūsų manymu, kad kitur Keistuolių teatro aktoriai netinka? Tai, kad jie neparsidavinėja visiškai meninės kokybės neturintiems Skaisgirio prodiusuojamiems serialams, tai, suprask, jau netinka? Ar neteko matyti, kaip Vilutytė su Bagdonu vaidina "Juodvarnyje"? Ar neteko žinoti, kad kai kuriuos aktorius kvietėsi pats Dievas Nekrošius? Apie ką mes čia kalbam? Žinoma, pranašu savo pavydžiam krašte niekada nebūsi... Paprasčiausiai pavydite, kad žmonės daro, kuria, turi savo publiką, auginasi kelintą žiūrovų kartą, turi aiškų stilių, kryptį, ir galiausiai - visada turi darbo, nes patys jo prasimano. Parodykite man dabar bent vieną aktorių, rašantį pjeses? Gerai, galbūt tai nėra Šekspyro plunksnos verti kūriniai, bet vis tiek jie yra aktualūs, skaudūs ir statomi. Aktoriai dirba kiekvieną dieną ir, žinoma, jų veidų niekada neaptiksite jokiuose pletkų ir bulvariniuose žurnaluose, kuriuose dažnai mėgsta savo abrozdėlius demonstruoti Lietuvos Nacionalinio dramos teatro atstovai (!). Tai ar ne metas Hamletui? Kažkas pašvinkę šioje karalystėje.

Grigas, 2009-03-25 12:36

Čia man dabar ką daryti..? Tai atskleidė, kokie esate nestabilūs. Vos tik žmogus kažką pagiria (o girti yr tikrai už ką), o kitą sukritikuoja, tai ir prasideda nesibaigiančios virtualios verbalinės priešpriešos. Suaukite, snargliukus po nosyte nusivalyte... :)

atviram ratui, 2009-03-25 10:47

baikit cia apie save rasinet.Lygina su desimtuku,Nekrosium...juokinga

siaubas, 2009-03-25 10:39

oho. is kur tiek pykcio?
rodosi, kad nieko baisaus niekas nedaro-vaidina, rodo spektaklius..is kur tiek neapykantos?labai gaila, kad nemoka vieni kitais kolegos dziaughtis.as uz Atvira rata.ne uz komentarus.
teatras turi tureti savo spalva. jie turi. o pykti del to, tai...jau zema.susirinkite dantis ir nagus.rupinkites savo mazais ir dideliais teatrais.

to smagu, 2009-03-25 10:33

Ka jau jis pavarys...Privares cia savo simpatiju ir nominaciju skleidzia savo bacila.Teatro auka..Propagandistas.

smagu, 2009-03-25 10:22

nu po tokio komento grigas tikrai pavaryt turi;]]]

prisipazinsiu, 2009-03-25 03:04

nesuprantu nei atviro rato garbingu kasmetiniu apdovanojimu nei ju kurybos principu unikalumo. gal unikalu tai, kad i nieka nepretenduoja (oj. atsiprasau, pretenduoja visad i auksciausius apdovanojimus, bet ne i stipru teatra). man baisiausia, kad tai kas aukstinama kaip ju isskirtiniai bruozai tera nuolat atsikartojantis ( kur benueitum ar sparnuoti matai ar atviriratai ar akropoliai) egzaltuotas infantilumas. net baisu ziuret kaip bandoma isiteigti, prisimeilinti ziurovui. dar baisiau tampa tai, kad pasirodo ziurovui tik to ir tereikia - kad ji pamyluotu, truputi pagraudintu truputi lengvai palinksmintu ir gana. toks jausmas kad net kai jiems bus po 40 metu jie toliau bandys itikinti kad yra naivus, svarus, smaikstus ir ironiski gitaru brazdentojai.
parasiau si atsiliepima is esmes tik todel, kad jau pasidare bloga, kai perskaiciau palyginimus su oskaro korsunovo ar e.nekrosiaus kuryba.
kodel ju repertuare nera tvirtos, rizikingos medziagos? - viskas saugu ir patogu toliau bujoti ju mielam teatriukui, sleptis po skarom, kai vaidinamos mamos ir po dainom su gitara. tad sekmes, nekantriai laukiu rizikos, adrenalino - to ir linkiu jauniems zmonems.

grigui, 2009-03-25 00:42

tamsta jau nebesivalot?gavot ,ka pats isprovokavot savo parazitavimu.

tai gal liaukites?, 2009-03-25 00:28

tai gal ir nebetiskutuokit :)))

Grigas, 2009-03-25 00:21

Savo laiku aš tiek prisidiskutavau, kad man ir dabar užtenka. Snargliukus po nosyte tik nusivalykite prieš miegą...

remio brolis, 2009-03-24 23:55

kaip cia visi greit save ivertina,dar ir subjektyviojo Grigo aukstinami.Kad kazka nors truputeli turincio verte padaryti reiks dar daug naktu nemiegot ir i zapojus iseit.O dabar :uzsimaniau -padariau ir dar darysiu ir viskas gausis,jei nesigaus-grigas parasys ,kad gavosi ir tt.

remis, 2009-03-24 23:43

keistuoliukai tik dvi nominacijas gavo (kazkaip si kart komisija pamirso savo numyletinius :D ) tad ir nirsta vaikai,putojasi. o maziai jus maziai-apsilauzykit savo karunas bus lengviau gyventi ;)

smagu, 2009-03-24 23:42

dvikova;]]] malinausko;]]]] del meno;]]]] del plauku zeles gal ir gali but su kirpeja liudmila;]]]]

wau super , 2009-03-24 23:32

Ideja: surenkite Grigo ir Malinausko dvikova - debatus meno, literaturos, teatro ir estetikos klausimais. Ot butu smagus projektas: visi menufakturos pseudointelektualai pasilinksmintu ir turetu apie ka komentarus rasyt, uz bilietus lupti reikia nezmoniskus pinigus ir taip net pasipelnyti. Bet, zinoma, grigui siulyti toki komercini pasiulyma tikrai butu ne lygis... uf...

Aistis, 2009-03-24 23:27

Patarimas: Grigai, uzuot cia piktinesis tais Scenos Kryziais ir "neteisingom" nominacijom, isdalinkit Grigo Kryzius, beje, savo nuoziura, kaip jums atrodys teisingiausia...Dabar gi pastebesiu, kad savo vaidmens spektaklyje "Viskas gerai" Mazajame chaltura tikrai nelaikau ir nemanau, kad teatrui uz si spektakli turetu buti geda...Galbut, vertindamas, jus prasilenkiat su laiku ir su gyvenimu...

Neringa, 2009-03-24 23:12

Koks čia kiršinimas, tik pastebėjimas. Vsis šaunūs, visi geri...

pastebejimas, 2009-03-24 22:57

apie atvira rata komentaru buna daugiausia.Kas juos cia raso?Turbut ziurovai netiketai surade sia meno oaze:)Bet ir pikti esat,o tokius sviesius spektaklius kuriat:)

kam tas karas, 2009-03-24 22:40

nemanau, kad gerai kirsinti jaunus kolegas vienus su kitais.

Neringa, 2009-03-24 22:19

Grigas teisus. Kaip visada:)

Grigas, 2009-03-24 22:16

Absurdas V. Malinauską nominuoti "Auksiniam scenos kryžiui". Tokia chaltūra, tokia beviltiška nesąmonė Mažajam teatrui turėtų būti gėda. Imkit pavyzdį iš "Atviro rato", kuris visa galva aukčiau.

Neringa, 2009-03-24 22:13

Ką norit, tą sakykit, bet šis Giniočio kursas man lygus ankstesniesiems garsiesiems Tamulevičiūtės "dešimtukui", nuostabiajam I. Vaišytės kursui, 2002 m. Tumino kursui ir dabar "Atviras ratas". Kiti drąsiai pasakysiu tikrai geri kursai, tik be jokios spalvos. O tas palyginimas tarp "Domino" teatro publikos ir "Atviro rato" žiūrovų tikrai labai jau tiesmukiškas ir neapgalvotas.

apie uzdaruma - atviruma, 2009-03-24 22:10

jei dar bent vienas teatras butu tokia forma uzdaras..jie primena teatro-seimos modeli. toki, apie kuri svajoja daugelis artistu.nelipti vien skitam per galvas, o kurti kartu! nepergyvenkite - jie gi baisiai dar jauni yra, kiek dar tegyvena Atviras ratas - pora trejeta meteliu.o jau atsiranda krankliu, kurie pranasauja liudnas baigtis :)dar spes padaryti daug visko, su skirtingais menininkais.bet is tikruju to net nelinkeciau.jei salia yra bendramintis-daugiau nieko nereikia! o kai visas tavo ratas yra vien bendraminciai...oi...baltas pavydas...

beviltiškiems pavyduoliams, 2009-03-24 21:16

Čia ne publikoje esmė. Kūryboje. Manau, kad šiuo metu tai yra patys darbščiausi aktoriai Lietuvoje, prilygstantis Tamulevičiūtės dešimtukui! Jie kaip tik nėra paklūstantys. Jie nėra laukiantys. Patys kuria.Patys ieško.Rašo, vaidina, režisuoja, kuria muziką ir t.t. Tai juk yra gyvybė! O dėl reklamos... Man labai patiko "Tylos" festivalis, bet jeigu jau imatės lyginti, tai... Ten buvo didžiulė reklaminė kampanija.Didžiulė! Ir nežinau kodėl ir tai turėtų būti blogai? kad daugiau žmonių sužinojo, jog kažkur vyksta teatro vyksmas?
Linkiu mažiau linkėti vieni kitiem blogų pabaigų :) Labai beviltiškai atrodo :)

mastau, 2009-03-24 21:15

Ar tai ka jie daro yra virsune?Kaip sakytu klasikas:miela ,talentinga bet...Bukit tolerantiski kitokiai nuomonei ir kartais nebijokit islisti is rato, kol netapo uzburtas.O ziurovai dar neatspindi kokybes.Domino irgi luzta nuo ziurovu.

Grigas kavaniai, 2009-03-24 20:44

Absurdiškas Jūsų pastebėjimas, kad tiek Keistuolių, tiek "Atviro rato" laukia ne koks likimas. Pasižiūrėkite, kad buvo per jubiliejinius koncertus. Sausakimšos salės. Mąstykite, mąstykite, nes primenu: "Mąstau, - vadinasi - gyvenu".

Aurius, 2009-03-24 19:32

Joks liūdnas likimas Keistuolių neištiko ir nesimato, kad galėtų. Nereikėtų rašyti nepagrįstų dalykų, o vertėtų dažniau apsilankyti teatre. Puiki keistuolių trupė- vaidina, dainuoja ir groja, visada linksmi, šmaikštūs ir savaip įtaigūs ir įdomūs. ,,Atviro rato" jaunimas yra įdomūs, bet susidaro toks įspūdis, kad merginų vaidyba stipresnė, nors daugumoje teatrų vyrai užima lyderių vietą.

diagnozė to "kaniava", 2009-03-24 18:17

Jeigu atviro rato spektakliai jums kvepia "rožiniu pasaulėliu", tai arba jūs jų nematėt, arba jūs jau tiesiog nieko daugiau nebematot,arba jums teatras yra tamsos, mistikos, kompleksų išsilaisvinimo, o ne dialogo erdvė. O gal jus tiesiog nelaimingas žmogus. Šie aktoriai , manau, yra pakankamai sąmoningi, kad suprastų, kur jie eina ir koks likimas ( liūdnas ar linksmas) jų laukia.

kavania, 2009-03-24 17:49

atviro rato laukia keistuoliu liudnas likimas.Nei keistuoliu aktoriai kitur tinka,nei gali suvaidint stipriau.geriausiai jauciasi savo roziniam pasaulely,kurio uolus priziuretojas-Giniotis.Ar netiesa?Taip ir atviras ratas yra uzdaras.

Juozapota, 2009-03-24 16:53

Tuminiokai reklamos nemoka daryt, ir tiek. Skardžiai pašūkavo "Tylos!" ir vėl nutilo. Juk ir Nekrošiaus spektaklių (ne premjerinių) salės Lietuvoje apytuštės. Neužtenka gero teatro, dar reikia mokėt į tą teatrą pasikviesti žiūrovus.

Neringa, 2009-03-24 15:36

Nežinau, bet kažkodėl man kilo mintis kitąmet kaip diplominį darbą kurti filmą apie "Atvirą ratą" ne tik kaip jaunųjų teatro kūrėjų trupę, bet ir kaip savotišką teatrinį reikšinį Lietuvoje. Man ši idėja labai priimtina. O kad jū nuoširdumas nedings aš net neabejoju, tai rodo jau treti metai iš eilės nenuleidžiama kūrybinė kartelė ir pilnos žiūrovų salės su garsiausiomis ovacijomis. To palinkėčiau Tumino ir Varno studentams, kurie kažkaip vis dar šešėlyje, o ir spektakliai jų kažkaip nelabai oij nelabai. "Žuvėdra" net nesugebėjo "suklegėti" normaliai, turbūt gripas laikinas pakirto ar ką.

Neringa, 2009-03-24 15:19

Nežinau, bet kažkodėl man kilo mintis kitąmet kaip diplominį darbą kurti filmą apie "Atvirą ratą" ne tik kaip jaunųjų teatro kūrėjų trupę, bet ir kaip savotišką teatrinį reikšinį Lietuvoje. Man ši idėja labai priimtina. O kad jū nuoširdumas nedings aš net neabejoju, tai rodo jau treti metai iš eilės nenuleidžiama kūrybinė kartelė ir pilnos žiūrovų salės su garsiausiomis ovacijomis. To palinkėčiau Tumino ir Varno studentams, kurie kažkaip vis dar šešėlyje, o ir spektakliai jų kažkaip nelabai oij nelabai. "Žuvėdra" net nesugebėjo "suklegėti" normaliai, turbūt gripas laikinas pakirto ar ką.

senas ir protingas, 2009-03-24 14:33

as nezinau ar cia liaupses. gi nuo to nemire nei korsunovo, nei nekrosiaus, nei kitu kuryba.jskaitinti reikia, jei tik yra uz ka

Simona, 2009-03-24 14:26

Tik duok Die, kad nuo tiek liaupsių nedingtų tas nuoširdumas.
To ir palinkėčiau

Justas, 2009-03-24 13:24

Tiesiog pastebėjau faktinę klaidą. "Sutrikusio bendravimo temą atskleidžia J. Tertelio ir E. Bareikio keleivių konfliktas dėl tuščiavidurių ambicijų autobuse" Šią sceną vaidina J.Tertelis ir V.Leistrumas.

to Grigas , 2009-03-24 12:14

Labai įdomiai pastebėta. Pirmą kartą susimąsčiau šia tema, bet šie jauni žmonės iš visų tų naujų teatrų vieninteliai turi spektaklius ir vaikams. Pasakykit man nors vieną nevalstybinį profesionalų teatrą, kuris turi spektaklių ir vaikams ir suaugusiems. Na juk nei cholina, nei gytis, nei Oskaras, nei Eimuntas, nei...

Grigas, 2009-03-24 11:54

Būtent, galiu sutikti. "Atviras ratas" tuo ir įdomus, kad spektakliai žavūs visi savaip, skirtingai. O monospektakliai ir spektakliai vaikams tiesiog dar labiau pabrėžia šio unikalios ir šaunios jaunųjų kūrėjų trupės meistriškumą.

Aistė, 2009-03-24 11:54

Gera recenzija. Geras spektaklis. Aciu.

eklipsė, 2009-03-24 11:54

as , grigai , su tinku dėl vitaliskumo ir visų kitų dalyku paties paminetu, bet po atviro rato ir net salia pra jis vis vien tustokas atrodo. cia mano nuomone.

stebiu, 2009-03-24 11:23

Labai gerai, kad jaunas teatras neužsideda sau griežtai vienos krypties. Spektakliai labai skirtingi. Pradedant "Atviru ratu", baigiant "Akropoliu', monospektakliais.Jie turi daug spalvų. Nesusutoja ties vienu stiliumi ir žanru.Čia labai sveikintina.

Grigas, 2009-03-24 11:07

Nesutinku visom keturiom. "Skrajojantis Matas" labai solidus vaidinimas, jo vitališkumas, minties ir improvizacijos greitis būtent tai ir garantuoja. "Pabėgimas į Akropolį" labai lauktas ir reikalingas spektaklis dėl savo probelmatikos aktualizavimo, dėl situacijų ir veikėjų santykių koliažo. Sveikinimai ir nuoširdžiausios pagyros "Atviram ratui". Mano simpatijos Jums...

eklipsė, 2009-03-24 10:06

po skrajojancio mato- zaismingo, bet tustoko, sis darbas atrodo solidziai. sveikinu.


Prisijungti   Registruotis